۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تاریخ ایجاد: ۱۳۹۹ شنبه ۲۲ آذر   تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۴ دي   

 

 

 

مرحله فینال دومین دوره مسابقات سخنرانی علمی Idea Talk (II ) (مجازی)   ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

در مرحله ابتدایی این مسابقه دانشجویان از همه مقاطع تحصیلی، ایده های علمی-پژوهشی جذابی در سطح ملی و بین المللی مرتبط با نظام سلامت را ارائه نمودند و از تعداد ۶۷ ایده ثبت شده توسط دانشجویان در سامانه آنلاین این رویداد، تعداد ۱۰ ایده برتر جهت ورود به مرحله مقدماتی مسابقات پذیرفته شدند که در بین آنها ۳ ایده مرتبط با موضوع پاندمی کرونا بودند و در روز جمعه ۷ آذرماه ۱۳۹۹ با  یکدیگر به رقابت پرداختند و از این تعداد، ۵ ایده به عنوان ایده های برگزیده مرحله مقدماتی توسط هیات داوران متشکل از 15 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه انتخاب شدند و به مرحله فینال مسابقات راه یافتند. که در روز جمعه ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹ ایده های خود را ارائه نمودند.

مرحله فینال این مسابقات با سخنرانی علمی آقای دکتر حمید شریفی آغاز گردید و در ادامه 5 ایده راه یافته به مرحله فینال توسط تیم های دانشجویی ارائه گردیدند. در اختتامیه این رویداد دکتر حقدوست، معاون آموزشی وزیر بهداشت و دکتر امانلو دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی به ایراد سخنرانی پرداختند.  در پایان هیأت داوران سه ایده را به عنوان ایده های برتر انتخاب کردند.

تیم  "فناوری برتر" به مقام اول رسید و تیم های Ramon Cajal و هوش احساسی به ترتیب دوم و سوم شدند. به تیم های برتر به ترتیب جوایز سه، دو و یک میلیونی اهدا گردید.

 

 
 
معرفی 10 تیم منتخب مرحله مقدماتی
معرفی 5 تیم منتخب مرحله فینال
ویدئو کلیپ دومین دوره مسابقات Idea Talk (II )