۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تاریخ ایجاد: ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۴ آذر   تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۴ آذر   

 

کمیته تحقیقات دانشجویی به صورت سالانه دانشجویان برتر پژوهشی را از بین متقاضیان انتخاب می نماید، و از برگزیدگان در هفته پژوهش تقدیر به عمل می آید.

در سال جاری ثبت نام در این رویداد از 27 مهرماه  تا 21 آبان ماه انجام شده است. مطابق شیوه نامه انتخاب دانشجویان پژوهشگر برتر، دانشجویان در هر مقطع تنها یک بار می‌توانند به‌عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شوند؛ اما دانشجویانی که در سال‌های گذشته به عنوان دانشجوی برتر دانشگاه انتخاب شده اند، می توانستند مدارک و مستندات علمی و پژوهشی خود را برای شرکت در بخش انتخاب دانشجوی برتر استانی ارسال نمایند. هم‌چنین فعالیت­های پژوهشی دانشجویان از 31شهریور 1396 تا 31 شهریور 1399 محاسبه شده است و دانشجویانی که بیش از یک سال از فارغ‌التحصیلی ایشان گذشته بود، مجاز به ثبت نام نبودند.

پس از بررسی مدارک و مستندات داوطلبان، در بخش استانی آقای یاسر معصومی اردکانی دانشجوی رشته فیزیولوژی در مقطع دکترای تخصصی، آقای احمد علینقی لنگری دانشجوی رشته پزشکی در مقطع دکترای حرفه‌ای و خانم فائزه عباسی دانشجوی رشته فناوری اطلاعات سلامت در مقطع کارشناسی ارشد برگزیده شدند.

در بخش دانشگاهی، خانم ملاحت خلیلی دانشجوی رشته اپیدمیولوژی در مقطع دکترای تخصصی آموزش محور، آقای رضا محمدی نژاد دانشجوی رشته نانوفناوری پزشکی در مقطع دکترای تخصصی پژوهش محور، خانم سارا جعفرزاده دانشجوی رشته پزشکی در مقطع دکترای حرفه‌ای، خانم زهرا زارع دانشجوی رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی در مقطع کارشناشی ارشد و خانم زکیه نامجو دانشجوی رشته پرستاری در مقطع کارشناسی برگزیده شدند.

از برگزیدگان طی مراسمی در تاریخ 27 آذرماه تجلیل به عمل می آید.